Livrare gratuită pentru toate comenzile de peste 250 Lei

Termenii si Conditii Card de Loialitate

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

PENTRU PARTICIPAREA LA PROGRAMUL DE LOIALITATE AL CLIENȚILOR PENTRU MĂRFURI CU MARCA COMERCIALĂ DiKa™

Prezenții Termeni și Condiții Generale („Termeni Generali”) reglementează relațiile dintre E. MIROGLIO TRADE și consumatori în termenii: 

- Participarea acestora la programul de fidelizare al clienților (program de loialitate) pentru bunuri cu marca înregistrată DiKa™ (denumit în continuare „Programul”), 

- Eliberarea unui card de client pentru participarea la Program,

 - Exercitarea drepturilor titularului cardului, 

- Aspecte legate de Program. 

Prin consimțământul și înregistrarea pentru participarea la Program, clientul confirmă astfel că a citit, a înțeles și este de acord cu Termenii Generali. După înregistrarea pentru participare la Program, de acum înainte, clientul va fi denumit Participant.

1. DOMENIUL DE APLICARE

 1.1.           Programul se aplică pentru achiziționarea de articole cu marca comercială DiKa™ și bunuri vândute în punctele de vânzare fizice ale E. MIROGLIO Trade, purtând denumirea DiKa pe teritoriul Romaniei, precum și utilizarea reducerilor pentru achizițiile ulterioare de către regulile, în termenii și condițiile adiționale, așa cum se prevede în continuare în text. 

1.2.            Programul nu se referă sau nu este aplicabil mărfurilor, fabricate sau comercializate de către E. MIROGLIO TRADE în afara celor enumerate la punctul 1.1. Pentru a evita orice îndoială, programul nu se va aplica articolelor cu mărcile comerciale EMIROGLIO, MIRОGLIO, EM, FEM sau orice altă marcă comercială deținută de E. MIROGLIO EAD, sau companiile grupului, cu excepția cazului în care mărfurile menționate sunt puse în vânzare, în punctele de vânzare enumerate la punctul 1.1.

2. PARTICIPANT LA PROGRAM. CARD CLIENT

2.1.         Participantul la programul de loialitate poate fi orice persoană, de vârstă și capacitate majoră, cu reședința înregistrată în Romania. 

2.2.          Participarea la program este voluntară. 

2.3.          Participarea poate fi reziliată în orice moment prin regulile prevăzute la punctul 4.2.

 2.4.        Participarea la program este evidențiată pe un card de client cu conținut, design și funcționalități, așa cum este stabilit de E. MIROGLIO TRADE.

 2.5.          Consumatorul / Participantul se poate înscrie pentru participare la Program prin crearea unui profil de utilizator în magazinul online sau la finalizarea unei comenzi, prin bifarea casetei corespunzatoare, pentru consimțământ la inregistrare in formularul de inregistrare, respectiv pagina ‘check out’ la finalizarea comenzii. După marcarea căsuței relevante pentru consimțământ pentru înregistrare, Utilizatorul primește un fișier prin e-mail pe care să îl completeze pentru participarea la program. Atunci când faceți cumpărături ca vizitator în magazinul online, sunt posibile înregistrarea în Program sau cumpărăturile ca și client fidel. 

2.6.     La înregistrarea online, Participantul /Utilizatorul trimite formularul de participare la Program, la adresa de e-mail online.romania@dika.com

La înregistrare, la plasarea unei comenzi în magazinul online, punctele acumulate la prima achiziție vor fi reflectate în profilul Participantului /Utilizatorului la urmatoarea comanda. La înregistrarea în magazinul online, Participantul /Utilizatorul primește cardul de client într-un magazin fizic al DiKa specificat de acesta sau prin curier împreună cu prima comandă plasată. Prin solicitarea livrării prin curier, costurile de livrare sunt în sarcina Participantului /Utilizatorului( In cazul in care Participantul/ Utilizatorul nu a efectuat o achizitie de bunuri a caror valoare nu permite livrarea gratuita conform conditiilor magazinului online). 

2.7.       Cardul de loialitate este eliberat pe numele participantului și pentru uz personal. Poate fi utilizat numai pe dispozitivele de vânzare a produselor cu marca înregistrată DiKa™ și E. MIROGLIO Trade. 

2.8.         Pentru un participant se eliberează un singur card de loialitate. Dacă este pierdut, distrus, deteriorat sau manipulat în alt mod, ceea ce îl face impropriu pentru utilizare, cardul lipsă/nefuncțional/ va fi invalidat și înlocuit cu unul nou. Participantului cu cardul nefunctional i se va elibera un nou card cu un nou numar de client. În cazul în care cardul de client este pierdut, distrus, deteriorat sau manipulat în alt mod, ceea ce îl face inutilizabil, în termen de 1 (un) an de la ultima eliberare a unui card de client, participantul va plăti o taxă în valoare de 15 Lei ( cincisprezece lei) , pentru eliberarea noului card de client. Punctele acumulate până acum vor fi transferate pe noul card. Dacă perioada de la înregistrarea inițială depășește 1 an, se va emite un nou card cu un nou număr de client, punctele acumulate nu vor fi transferate și nu se va datora nicio taxă de 15 Lei ( cincisprezece lei)

2.9.         Cardul de client nu reprezintă acreditări sau documente de identificare personală, prin urmare nu se va face nicio dispoziție cu drepturi acordate cu cardul de loialitate. Identificarea purtătorului se poate face prin prezentarea unui act de identitate pentru verificare de către angajații E. MIROGLIO Trade, care lucrează la punctele fizice ale magazinelor DiKa. 

E. MIROGLIO Trade nu va colecta date din actele de identitate prezentate și nici nu se vor face copii pe hârtie sau digitale ale acestora. Actele de identitate vor fi verificate doar de angajatii E. MIROGLIO Trade pentru identificarea utilizatorului, detinator al cardului respectiv.

 2.10.          Cardul de loialitate al clientului nu este un document de plată, nici un instrument de economii, sau un document care să permită plata sumelor/punctelor disponibile pentru reduceri în numerar către participant.

 2.11.         Fiecare card de loialitate al clientului, ca articol independent, este proprietatea E. MIROGLIO Trade și va rămâne astfel până când utilizatorul își încetează participarea la program. 

2.12.         Cardul de loialitate al clientului poate fi folosit de participantul căruia i-a fost emis. Nu este permisă cesiunea către o terță persoană și/sau transferul drepturilor acordate cu cardul. 

2.13.          În cazul furnizării datelor incorecte, datele unei alte persoane E.Miroglio Trade își rezervă dreptul de a anula cardul, precum și toate drepturile pe care le acordă, inclusiv punctele acumulate. 

2.14.            Pentru emiterea inițială a cardului de client nu se vor încasa sume sau comisioane.

 2.15.          În scopul înregistrării și participării la Program, este necesar ca datele personale, minim necesare, să fie puse la dispoziție. La prelucrarea și ținerea evidenței datelor cu caracter personal, E. MIROGLIO Trade respectă toate regulile și reglementările aplicabile protecției datelor cu caracter personal, conform politicii de Date cu Caracter Personal prezentată mai jos. 

2.16.             Fiecare participant la Program va avea dreptul de a-și folosi cardul de client în toate punctele de vânzare fizice ale E. MIROGLIO Trade denumite DiKa din Romania și în magazinul online al mărcii.

3. PUNCTE CLIENT. REDUCERI.

 3.1.          Pentru fiecare achiziție de articole din magazinele E. MIROGLIO Trade cu numele DiKa din Romania, participantul primește puncte de fidelitate, așa cum este indicat la punctul 3.5. din prezentele Condiții Generale. Cu aceste puncte, participantul va putea folosi reduceri pentru achizițiile ulterioare la magazinele E. MIROGLIO Trade cu denumirea DiKa din Romania, în perioada de valabilitate a reducerii.

 3.2.          Perioada de valabilitate a reducerii, exprimata in puncte, pe care participantul o poate folosi la urmatoarea lor achizitie, este de 1 an de la data efectuarii respectivei achizitii, pentru care s-a acumulat respectiva reducere, sub forma de puncte. În această perioadă, participantul va putea folosi integral sau parțial reducerea acumulată. Când este utilizat parțial, soldul neutilizat poate fi utilizat în perioada rămasă de valabilitate a reducerii. În cazul în care reducerea acumulată nu este utilizată în decurs de 1 an, sistemul va șterge automat discountul neutilizat în prima zi după expirarea perioadei de un an /exemplu: la 1 februarie 2024 participantul efectuează o achiziție. Reducerea de la această achiziție poate fi utilizată pentru următoarea achiziție, dacă este făcută în termen de 23:59. la 1 februarie 2025. Începând cu ora 00:00. pe 2 februarie 2025, participantul nu va mai putea folosi această reducere pentru următoarea lor achiziție/.

 3.3.       În cazul în care un articol este returnat din cauza refuzului unui participant de la contract, în termenul prevăzut la art. 50 din Legea privind protecția consumatorului, dacă este plătită folosind reducerea acumulată conform Programului, respectiva reducere nu va fi restituită participantului sub formă de puncte.

 3.4.       Perioada de un an, în care participantul va putea folosi reducerea, conform punctului 3.2., nu poate fi prelungită, inclusiv în cazurile de incapacitate obiectivă de a utiliza reducerea, care a început înainte și s-a încheiat după expirarea perioadei de un an. 

 3.5.        Din valoarea fiecărei achiziții conform punctului 3.1., participantul la program primește puncte de reducere. Punctele de fidelitate sunt în valoare de 5% din valoarea fiecărei achiziții  

De exemplu: efectuați o achiziție în valoare de 250 RON. Din această achiziție primește o reducere de 12.5 RON pentru următoarea achiziție. 

Punctele de reducere vor fi rotunjite:  de exemplu, pentru o achiziție în valoare de 249,95 RON, obțineți o reducere de 5 puncte, iar cu o achiziție în valoare de 299,95 RON = reducere de 6 puncte.

3.6.       Dreptul de a solicita utilizarea reducerii aparține participantului. Punctele de reducere din achizițiile separate pot fi acumulate și utilizate dintr-o dată la următoarea achiziție: De exemplu: faceți 5 achiziții de 250 RON fiecare în decurs de 6 luni. Punctele de reducere pentru toate cele 5 achiziții sunt pentru un total de 62.5 RON (5% din fiecare achiziție sau 5% x 1250 RON = 62.5 RON).  Pentru a șasea achiziție, puteți folosi o reducere de 62.5 RON.

3.7.      Valoarea unei achiziții nu poate fi plătită de un participant utilizând în întregime punctele de reducere acumulate în Program. De exempluîn cazul achiziției în valoare de 100 RON, participantul are dreptul de a utiliza o valoare maximă de 99 RON.

3.8         În afară de dreptul la reducere aferente punctelor  acumulate, utilizatorul va primi o reducere unică în valoare de 10% din valoarea achiziției, valabilă pentru o perioadă de o săptămână înainte de și cu ocazia zilei de naștere a participantului (denumită în continuare reducere pentru ziua de naștere). Reducerea pentru ziua de nastere se va aplica automat si o singura data in magazinele fizice si magazinul online al brandului. Reducerea pentru ziua de naștere poate fi combinată o singura data cu orice altă vânzare, reduceri și promoții curente, prin adăugarea acesteia ca procent suplimentar de reducere. Reducerea pentru ziua de naștere se va aplica, numai dacă clientul a indicat în mod explicit data zilei de naștere în formularul de înregistrare.

 3.9.         La achiziționarea unui Voucher cadou, punctele din valoarea respectivului voucher vor fi primite de către participantul care a cumpărat voucherul. La utilizarea voucherului cadou, participantul care a folosit voucherul va primi puncte conform programului, numai în cazul achiziției cu preț mai mare decât valoarea voucherului cadou, obținând astfel puncte doar pentru diferența dintre valoarea cadoului/voucher și achiziția efectuată. 

3.10.       Atunci când un participant efectuează o achiziție, a cărei valoare este plătită folosind puncte acumulate în cadrul programului, participantului Nu i se acordă puncte suplimentare pentru valoarea punctelor utilizate.

4. ÎNCETAREA PARTICIPARII LA PROGRAM. ÎNCHEIAREA PROGRAMULUI. NOTIFICARE.

 4.1. E. MIROGLIO Trade va avea dreptul de a rezilia participarea unui client la program dacă: 

          4.1.1. S-a constatat că participantul nu este major de vârstă si capacitate legală; 

          4.1.2. Datele incorecte sunt furnizate la înregistrarea pentru participarea la program; 

          4.1.3. Acordă cardul de client pentru utilizare de către o terță persoană; 

          4.1.4. Sunt prezente și alte motive, care decurg dintr-un act juridic, administrativ, judiciar sau alte acte juridice, care impun o obligație de încetare a participării; 

          4.1.5. E. MIROGLIO Trade are dreptul la rezilierea unilaterală a programului prin trimiterea unei notificări înainte cu cel puțin trei luni către participant, permițându-i acestuia să utilizeze toate punctele valide acumulate în perioada de notificare.

 4.2.        Participantul își poate înceta participarea la program completând, semnând și trimițând un Formular de refuz de a participa la program, la adresa de mail online.romania@dika.com sau trimite un mesaj în formă liberă cu privire la decizia sa de a înceta participarea la program direct la adresa de e-mail menționată mai sus. Dacă participantul solicită participarea la program pentru a doua oară în termen de 1 /un/ an de la încetarea acestuia, participantul va trebui să plătească o taxă în valoare de 15 RON pentru reemiterea cardului de client. . 

4.3.       E. MIROGLIO TRADE are dreptul de a modifica unilateral prezentele Condiții Generale, precum și cerințele de emitere și utilizare a cardurilor clienților, inclusiv rata de reducere după modificarea condițiilor generale etc., prin notificarea prealabilă a participanților și într-un termen rezonabil, cu privire la modificări, prin utilizarea acelorași mijloace de comunicare ca și pentru anunțarea prezentelor Condiții Generale. 

4.4.       Modificările din Condițiile Generale intră în vigoare numai de acum înainte. 

4.5.       Orice modificare a Condițiilor Generale va fi comunicată participanților prin intermediul site-ului https://dikastore.ro/ro/terms/general-terms-and-conditions

 4.6.        Participanții la program, care și-au dat acordul să primească mesaje pe e-mail, la adresa lor de e-mail, vor fi anunțați despre modificarea Condițiilor Generale la adresa de e-mail indicată. Participanții la Program, care și-au dat acordul să primească mesaje folosind un alt canal de comunicare /inclusiv mesaje text către un anumit număr de telefon /SMS//, vor fi anunțați despre modificarea Condițiilor Generale folosind canalul de comunicare indicat.

 4.7.     E. MIROGLIO TRADE poate încredința către terți să efectueze serviciul de manipulare a mesajelor, în numele său, cu respectarea regulilor menționate mai sus. 

4.8.       Prin acceptarea acestor Condiții Generale, participantul la program declară că mesajele de la punctul 4.6. trimise de E. MIROGLIO TRADE, sau în numele acestuia de către furnizorul desemnat în mod explicit în acest scop, vor fi caracterizate ca declarații electronice în sensul art. 3 din Legea documentului electronic și semnăturii electronice. 

4.9.        Prin acceptarea prezentelor Condiții Generale, participantul își dă acordul și acordă dreptul lui E. MIROGLIO TRADE de a transmite către terți informații, care pot fi considerate date personale, numai în scopul serviciului de mesagerie la punctul 4.6.

 4.10.     E. MIROGLIO TRADE nu va fi responsabil pentru livrarea mesajelor la punctul 4.6. din motive care provin de la furnizorul serviciului de comunicații respectiv, sau din alte motive care nu pot fi controlate de E. MIROGLIO TRADE, inclusiv probleme de rețea de comunicații, infrastructură, alimentare cu energie, transmisie, procesare, traducere în limba digitală respectivă (cod), lizibilitate, digitalizare, fonturi sau probleme de calificare spam. Prin acceptarea prezentelor Condiții Generale, participantul declară și își dă acordul că mesajele de la punctul 4 nu sunt calificate drept comunicare comercială nedorită, în sensul Legii Comerțului Electronic și al regulamentului acestuia.

5. DATE PERSONALE. 

5.1.        Participanții la Program, prin acceptarea Termenilor Generali sunt de acord că E. MIROGLIO TRADE și angajații săi, în funcție de atribuțiile care le revin, vor avea acces la o parte din sau la întreaga informație depusă la înregistrarea în PROGRAMUL DE LOIALITATE A CLIENȚILOR PENTRU MĂRFURI CU MARCĂ DiKa™ și în deplină conformitate cu prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal și ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. 

5.2.          Prin completarea formularului de înregistrare la Program, participantul este de acord ca Administratorul să colecteze și să prelucreze următoarele date personale: două nume, adresa de e-mail, numărul de telefon și anul nașterii. Transmiterea datelor cu caracter personal, așa cum este indicat în teza anterioară, este o condiție obligatorie pentru participarea la program. Participantul poate alege să trimită și informații suplimentare, care nu sunt obligatorii pentru participarea la program, de ex. datele si dimensiuni/marimi  DiKa, data nașterii, adresa și etc., în funcție de șablonul și conținutul formularului de înregistrare. În cazul în care participantul alege să nu împărtășească data de naștere, nu va putea folosi reducerea pentru ziua de naștere, așa cum este descris la punctul 3.8. din Condițiile Generale. Participantul este responsabil pentru veridicitatea datelor transmise. 

5.3.       Temeiul pentru colectarea și prelucrarea datelor participanților este art. 6, alin.1, litera „a”, adică consimțământul participantului pentru participarea la program, care poate fi retras în orice moment. Prin acceptarea Termenilor Generali, participantul este de acord ca E. MIROGLIO TRADE să aibă dreptul de a prelucra datele transmise la înregistrarea sau ulterior în Program, datele personale, în următoarele scopuri: administrarea tehnică a Programului și a bazei de date a acestuia; stabilirea contactului cu participanții; măsurarea performanței serviciului; campanii de publicitate, marketing și studii de piață, politică de preț; trimiterea de materiale publicitare, oferte si materiale; informații despre produsele E. MIROGLIO TRADE și informații similare prin poștă, și/sau SMS și/sau e-mail. Acceptând Termenii Generali, participantul este de acord că, în legătură cu prelucrarea datelor sale personale în scopurile indicate mai sus, E. MIROGLIO TRADE poate transmite aceste date unor terți, cu care E. MIROGLIO TRADE este partener, cu care lucrează sau altfel interacționează în alte aspecte pe baza activității sale de afaceri.

5.4.        Politica noastră de confidențialitate este publicată pe site-ul nostru https://dikastore.ro/ro/terms/GDPR. Acesta descrie în detaliu tipul de date cu caracter personal, scopul, perioada și modul de prelucrare, precum și informații cuprinzătoare despre drepturile participanților privind colectarea, păstrarea evidenței și prelucrarea datelor cu caracter personal. 

6. ALȚI TERMENI 

6.1. Prezenții Termeni Generali vor fi guvernați de legile din Romania.

 6.2. INFORMAȚII ENTITATEA COMERCIALĂ 

Prezentele Condiții Generale au fost aprobate de și vor fi obligatorii pentru entitatea comercială E. MIROGLIO Trade,               CUI: 38306580, adresa socială și comercială: Bucuresti,Sector 1 ,BD. G-ral. Ghe. Magheru, Nr. 32-36, Tel. 021/3142588, 0744104249 ,  e-mail: online.romania@dika.com

Contactele Comisiei pentru Protecția Consumatorului: https://anpc.ro/.html, https://eservicii.anpc.ro/

Soluționarea alternativă a litigiilor – Comitetul General de Conciliere a Comisiei pentru Protecția Consumatorului Formular electronic de reclamație/denunțare a reclamației 

Comisiei pentru Protecția Consumatorului: https://anpc.ro/reclamatii-intarziate/

Contactele Comisiei pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal: https://www.dataprotection.ro/?page=contact

ÎNREGISTRARE ONLINE PENTRU UN CARD DE FIDELITATE

Coș de cumpărături 0 Produse
Coșul de cumpărături este gol

TOTAL
0.00 RON